Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΥΤΡΩΤΗ ΑΚΟΜΗ ΒΟΡΕΙΟ ΗΠΕΙΡΟ...

Ο ΜΠΑΡΜΠΑ ΜΗΤΣΙΟΣ ΤΑ ΧΩΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΛΑΟΣΩΤΗΡΕΣ ΤΗΣ ΒΟΡΕΊΟΥ ΗΠΕΙΡΟΥ

ΒΟΡΕΙΟ-ΗΠΕΙΡΩΤΗ ΞΥΠΝΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ !!!

Έμεινα μόνος μου μα ακούς,τη νύχτα και τη μέρα ,
περίμενα την λευτεριά,ακόμη εδώ πέρα.
Την άτυχη τη μοίρα μου την κλαίνε τα παιδιά μου ,
νύχτα και μέρα, δεν σταματούν , να καιν’ τα σωθικά μου.
Έμεινα μόνος μου εδώ στην σκλάβα την πατρίδα
να μαρτυρώ την τύχη μου και την χαμένη μου ελπίδα .


Έμεινα εδώ , αγέρωχος ,φυλάτο Θερμοπύλες,
άγρυπνος είμαι εγώ φρουρός,της δόλιας μου πατρίδας.
Έχει στο σώμα της, πληγές και αίμα που πηγάζει,
να μαρτυρά το δήμιο, όπου τ’είναι σπαράζει.
Κάθε ημέρα που περνά , μαύρα εκείνη εφοράει
Να μαρτυρά τους μάρτυρες του έθνους ,να αγαπάει...
Την πρόδωσαν , την πέταξαν, την δίνουν κάθε μέρα,
όχι οι οχτροί μας οι γνωστοί ,μα οι ομοεθνείς μας.
Μέσα στο ψέμα κατοικούν στον Άδη κατεβαίνουν
για να πάρουν εκείνη συμβουλές , το δράμα να ανασταίνουν.
Σταυρώνοντας για ακόμη μια φορά ,τη δόλια μας πατρίδα.
Οι σωτήρες του τόπου αν ακούν, μια στάση ας κάμουν κατά δω, να τους τα πω εγώ χύμα..
-Σε σας μιλώ τουρκόσποροι έπαρχοι και λαοσωτήρες, Ντούλε,Μπολάνο με ακούς;
Ξέρρα τώρα θα τα ξεράσεις όλα και σεις λοιπή μου έπαρχοι αϊ και @@@@@ τώρα...!
Μπάρμπα Μήτσιος
Πωγώνι 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου