Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

ENA ΔΡΑΜΑΤΙΚΟ-ΑΠΟΓΥΜΝΩΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΟΥΔΙ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΗΠΕΙΡΟΥ

Ο μικρός Μανώλης από τη Βόρειο Ήπειρο εκπαιδεύει τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων Ανδρέα Λοβέρδο...
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΣΤΗ ΧΕΙΜΑΡΑ... ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΝΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ , ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΟΙ ΦΑΙΔΡΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ...ΤΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΑ ΤΣΑΡΟΥΧΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑΝ
ΑΙΩΝΑ... ΤΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΦΩΛΙΆ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΑΛΒΑΝΩΝ-ΓΚΡΙΖΩΝ ΛΥΚΩΝ ... ΚΙ ΑΝΤΕΧΟΥΝ! Αν ξέρατε μέσα σε τι φόβο ζουν οι Βορειοηπειρώτες ...θα  κλαίγατε γιατί εσείς ...παριστάνετε τον ελεύθερο! Καλά ο Λοβερδος, αλλά εκείνος ο χοντρόπετσος  Ελληναρας  Βενιζέλος;
Λάβαμε δυο επιστολές από τη Βόρειο ΄Ηπειρο... που απογυμνώνουν τις αθλιότητες των ανθελλήνων πολιτικών σε βάρος των Βορειοηπειρωτών...που τους έχουν αφήσει στο έλεος του Θεού ... Η μία είναι αυτή που ακολουθεί, γραμμένη από ένα παιδάκι του Δημοτικού... Η άλλη θα ακολουθήσει προσεχώς... Διαβάστε και ντραπείτε! Πρέπει όλοι μας να ντρεπόμαστε για τη στάση μας προς τον μαχόμενο Ελληνισμό της Βορείου Ηπείρου...

***Η πατρίδα μου, η Β.Ήπειρος, έχει πουληθεί γιατί οι πολιτικοί και οι μεγάλες δυνάμεις την πούλησαν ! Το γνωρίζετε κ. Λοβέρδο (;)
***Η αλήθεια είναι ότι είμαστε πρόβατα ανάμεσα σε κοπάδι με λύκους ! 
Το ξέρετε (;)


Κύριε Υπουργέ, Κύριε Λοβέρδο

Το όνομα μου είναι Μανώλης , κατάγομαι από το ελληνικό χωριό Δίβρη βορείου Ηπείρου,θέλω να με συγχωρήσετε για τα λάθη μου αλλά νομίζω το δικαιολογεί η ηλικία μου.
Κάτι το οποίο δεν δικαιολογείται στους ενήλικες βέβαια, να κάνουν λάθη , τα οποία έχουν αντίκτυπό στην νέα γενιά που επέλεξε να μείνει ή και να επιστρέψει στον τόπο που ανέθρεψε τους αγωνιστές μας και μαρτυρά την αυθεντικότητα της ελληνικής ύπαρξης μας.

Πολλοί από μας κ.υπουργέ, ζούμε, σαν μειονότητα στην ίδια μας την πατρίδα ,μας επιβάλουν την αλβανική γλώσσα από την πρώτη δημοτικού κιόλας. Ξεκινώντας για το ταξίδι των γνώσεων και της παιδείας τα εφόδια για τη ζωή ,να μας επιφυλάσσει ένα σκληρό πρόσωπο.
Πολλοί από τους (δασκάλους) και (πολιτικούς),θα πρέπει να καθίσουν και οι ίδιοι στα θρανία να διδαχτούν τι εστί εκπαίδευση και μετά να θεωρηθούν δάσκαλοι και πολιτευτές.
Το μάθημα ξεκινάει ...ελπίζω να είσαστε καλός μαθητής ...
.
Η πατρίδα μου δεν είναι η Νότια Αλβανία αλλά η Βόρειος Ήπειρος
Το γνωρίζετε (;)

Η πατρίδα μου, η Β.Ήπειρος, έχει πουληθεί γιατί οι πολιτικοί και οι μεγάλες δυνάμεις την πούλησαν ! Το γνωρίζετε (;)
Η πατρίδα μου είναι υπερήφανη για τα παιδιά της ! Το γνωρίζετε (;)
Η πατρίδα μου έχει βγει στο σφυρί για τα θέλω των πολιτικών και της διαφθοράς που μαστίζει καθημερινά τον τόπο ! Το γνωρίζετε (;)
Η αλήθειά είναι ότι δεν έχετε τα κότσια να μας διεκδικήσετε! Το ξέρετε (;)
Η αλήθεια είναι ότι είμαστε υποκατάστατο του ελληνισμού για σας!Το ξέρετε(;)

Η αλήθεια είναι ότι είμαστε πρόβατα ανάμεσα σε κοπάδι με λύκους ! Το ξέρετε (;)
Η αλήθεια είναι ότι παλεύουμε μόνοι μας με σημαία μας την ελπίδα ! Το ξέρετε (;)
Ξεχάσατε την αδελφή σας ,την Βόρειο Ήπειρο ! Το θυμάστε (;)
Την πουλάτε καθημερινά... Το θυμάστε (;)

Ο παππούς μου αγωνίζεται κάθε μέρα να μην βάλει τα κλάματα όταν πάω κοντά του..Ξέρετε ΓΙΑΤΊ;;;

Γιατί εσείς του κόψατε την πενιχρή του σύνταξη , εκείνος ντρέπεται να μας κοιτάζει στα μάτια γιατί δεν έχει να μας προσφέρει ούτε ένα μικρό δωράκι τις γιορτές .

Εσείς ντρέπεστε να το κοιτάξετε στα μάτια... ( ; ) Πείτε μου (;)
Αποθαυμάστε ...Ελλάδα μέσα στη καρδιά της Β.Ηπείρου, ..Στη Δερβίτσανη! Οι Βορειοηπειρώτες  αγωνίζονται για να διατηρήσουν-και τη διατηρούν την ελληνική ταυτότητα ανάμεσα στους λυκανθρώπους Τουρκαλβανούς!

Η μαμά μου αγωνίζεται κάθε μέρα να μας διδάξει θρησκευτικά και ιστορία και ελληνική μυθολογία εσείς τα ξέρετε όλα αυτά(;) Πείτε μου (;)...
Η γιαγιά μου πάσχει από βαριά κατάθλιψη ... τα φάρμακά της είναι πολύ ακριβά κοστίζουν πάνω από 60 ευρώ το μήνα -με μηνιαίο εισόδημα την αλβανική σύνταξη των 50 ευρώ μόνο , αναγκάζετε να τα παίρνει κατά διαστήματα, με αποτέλεσμα να έχει πολλές παρενέργειες .Το ξέρετε (;) Πείτε μου (;)
Σε καιρούς (δημοκρατίας) στην Αλβανία ,μας απαγορεύουν να κάνουμε την προσευχή το πρωί πριν ξεκινήσουμε το μάθημα ; Δεν είμαστε χριστιανοί εμείς (;) Για πείτε μου (;) .
Το σχολείο μου καθώς και άλλα πολλά στη Βόρειο Ήπειρο είναι σε κακή κατάσταση, ο Θεός, μας φυλάει από το κακό και δεν θρηνήσαμε θύματα.Το ξέρετε (;) Για πείτε μου (;).
Τις τελευταίες μέρες βρεθήκατε και στη Βόρειο Ήπειρο τιμήσατε με την παρουσία σας το Αργυρόκαστρο ... Σας φόβισε να έρθετε στον κάτω μαχαλά Ριζά και Βούρκο να δείτε τα χάλια μας (;) Σας μίλησε κανείς για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε (;) . Για πείτε μου(;).
Καλό διάβασμα...

Μανώλης-Μαθητής Δημοτικού!
ΒΟΡΕΙΟΣ ΗΠΕΙΡΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου