Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΑΛΟΓΕΡΟΥ π.ΑΝΤΩΝΙΟΥ..

ΣΗΜΕΡΑ ΔΥΟ ΛΙΣΤΕΣ ΜΕ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΑ ΒΟΤΑΝΑ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ- Να το εκτυπώσετε! ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΧΡΗΣΤΙΚΟ!

Κατακράτηση ούρων… ένα πολύ σοβαρό θέμα:


Τι μπορεί να φταίει και πώς μπορείς να το αντιμετωπίσεις;
Για να σας πω την αλήθεια, λόγω ηλικίας έχω κι εγώ πρόβλημα κατακράτησης ούρων. Μπερδεμένο το θέμα.Οι γιατροί μου δώσανε κάτι φαρμακευτικά σκευάσματα, που όχι μόνο δεν έλυσαν το πρόβλημα,αλλά αντίθετα λόγω των πολλαπλών παρενεργειών τους … μου δημιούργησαν πρόβλημα στα αρθριτικά –που δεν είχα-.. Πως το ξέρω; Μα σε ένα από τα σκευάσματα αυτά, στο ενημερωτικό τους φυλλάδιο το έγγραφε ευκρινώς: Πιθανόν να σας χτυπήσει στο πόδι…Πάνω στην τρίτη μέρα τα πέταξα…
Όπως σας έχω πει την οστεοαρθρίτιδα την “εξόντωσα” μέσα σε 10 μέρες με τα αγαπημένα μου βότανα … Αυτό τον μήνα συμπληρώνω την επέτειο του πρώτου έτους για την καταπολέμηση της αρθρίτιδας μου! …Κι ας φωνάζουν τα τελεβίζια για καλλογόνα και υαλουργικά! Ούτε καν τα πλησίασα… Ξέρετε γιατί; Διότι οι φαρμακέμποροι μας θέλουν δια βίου πελάτες!Ε, σε μένα δεν τους πέρασε.Δεν με πιάσανε κορόϊδο να τους δίνω κάθε μήνα 50 ευρώ..νοίκι για τα υγρά τους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου