Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΣΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΝΟΗΜΟΝΕΣ:Να σέβεστε τη φυσή σας.Μην επεμβαίνετε στο έργο της.Ξέρει αυτή και η κάθε ηλικία έχει τις ομορφιές της. Γιατί οι ηλικωμένοι κάνουν τέτοιες αποκοτιές; Οι γυναίκες πλαστικές επεμβάσεις κι οι τραχανάδες άνδρε... βάφουν τα άσπρα μαλλιά του. Η ΦΥΣΗ ΟΜΩΣ ΕΚΔΙΚΕΙΤΑΙ! ΙΔΟΥ:

Η ΤΡΕΛΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ... ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ ΣΚΙΑΧΤΡΟ...
88

Μια τρανσέξουαλ γυναίκα που κατέστρεψε το πρόσωπό της όταν της έκαναν αισθητικές ενέσεις με τσιμέντο και σφραγιστικό ελαστικών, ολοκλήρωσε τις επεμβάσεις της και απολαμβάνει τη νέα της υγιή εμφάνιση.
Η Ρατζί Ναρινεσίν ήταν ένα από τα θύματα του «τρελογιατρού» Ονίλ Ρον Μόρις, που πραγματοποιούσε παράνομες πλαστικές χειρουργικές επεμβάσεις με τη χρήση διορθωτικού ελαστικών, Super Glue και ορυκτέλαιου.

Ο Μόρις έκανε τέτοιες ενέσεις στη Ρατζί στα μάγουλα, τα χείλη και το πηγούνι της το 2005, και κατέληξε παραμορφωμένη αφού μετά δεν είχε τα χρήματα για να πάει σε κανονικό πλαστικό χειρουργό.
Το πρόσωπό της έγινε σκληρό σαν πέτρα και το 2012 ξεκίνησε να επισκέπτεται τον Δρ Τζον Μάρτιν της Αισθητικής Επανορθωτικής Χειρουργικής Coral Gables το 2012, ο οποίος της έκανε μαλακτικές ενέσεις και θεραπεία με λέιζερ για την αντιμετώπιση της κατάστασης. Τώρα, το πρόσωπο της βελτιώθηκε ξανά και η Ρατζί μπορεί να χαμογελάει και πάλι.
H Ρατζί η οποία γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη αλλά μεγάλωσε στη Φιλαδέλφεια, εξήγησε, σε πρόσφατη συνέντευξη της πότε άρχισε να νιώθει πιο θηλυκή: «Μέχρι τα 20 μου ένιωθα ότι είμαι γκέι. Δεν έκανα ότι έκαναν τα αγόρια της ηλικίας μου. Ο πατέρας μου είχε αγοράσει μία μπάλα και αντί να παίζω μπάσκετ την έβαζα κάτω από τη μπλούζα μου και έκανα την έγκυο. Πάντα φανταζόμουν τον εαυτό μου με γυναικείο σώμα. Δεν είχα συνειδητοποιήσει γιατί το έκανα, ήταν απλά τόσο φυσικό για μένα. Μια μέρα το σκέφτηκα και είπα στον εαυτό μου: δεν είσαι γκέι, είσαι τρανσέξουαλ. Και τότε αποφάσισα να κάνω την επέμβαση»
Επειδή όμως, όπως εξηγεί, ντρεπόταν και δεν είχε και τα χρήματα να πάει σε κανονικό πλαστικό, πήγε στον Μόρις, ο οποίος έπαιρνε 100 δολάρια για κάθε συνεδρία ενέσεων. Και ενώ ήξερε ότι δεν είχε ιατρική άδεια αποφάσισε να τον εμπιστευτεί.
«Εκανα ενέσεις στο πρόσωπό μου και τους γοφούς μου και τους γλουτούς μου και αρχικά ήμουν μια χαρά. Αλλά λίγο αργότερα, ο εφιάλτης ξεκίνησε»
Εμεινε με ένα μεγάλο πρήξιμο στο πρόσωπό της, που συνέχισε να αυξάνεται όλο και περισσότερο, και στη συνέχεια έσκασε πράσινο πύον ανακατεμένο με αίμα. Η ίδια δεν ήξερε τι να κάνει και δεν είχε τα χρήματα να διορθώσει το πρόβλημα, μέχρι που ο Δρ Μάρτιν συμφώνησε να την βοηθήσει δωρεάν.
Όσο για τον Μόρις τώρα αντιμετωπίζει κατηγορίες ανθρωποκτονίας από έναν από τους ασθενείς του που πέθανε κατά τη διαδικασία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου