Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2016

ANTE ..KAI KAΛA ΣAΡANTA!
Η εκρηκτική Μαρία Αλεξάνδρου (νυν τραγουδίστρια) προκαλεί και πάλι

Λεβέντη πάρε με...

Στον δρόμο που χάραξε η Τσιτσιολίνα, όταν η κορυφαία σταρ της ιταλικής βιομηχανίας πορνό αποφάσισε να περάσει στην πολιτική και κατάφερε να μπει στη Βουλή της γειτονικής χώρας, θέλει να


βαδίσει η εγχώρια πρώην πορνοστάρ και νυν τραγουδίστρια Μαρία Αλεξάνδρου. Μέσω της «Espresso» αποκαλύπτει τα σχέδιά της και απευθύνει πρόταση σε συγκεκριμένο πρόσωπο: «Λεβέντη, πάρε με στο Κοινοβούλιο! Κι εγώ θα απογειώσω το κόμμα»!
ΑΠΟ ΤΗ
ΓΙΟΥΛΗ ΣΤΑΡΙΔΑ
Οπως λέει η εντυπωσιακή Μαρία, «η Βουλή είναι ένα μπ...έλο και θέλω να μπω ως βουλευτής για να το αναβαθμίσω!». Ηδη έχει επιλέξει τον πολιτικό χώρο ο οποίος την εκφράζει κι έτσι απευθύνει έκκληση στον πρόεδρο της Ενωσης Κεντρώων Βασίλη Λεβέντη να της δώσει την ευκαιρία να είναι στο πλευρό του.
«Συμπαθώ πολύ τον κύριο Λεβέντη. Είναι ένας γλυκός παππούλης που τα λέει ωραία. Τον έβλεπα και παλιά στις εκπομπές που έκανε και διασκέδαζα. Νομίζω ότι θέλει να κάνει καλό στην Ελλάδα, αλλά τον τελευταίο καιρό βλέπω ότι του κάνουν πόλεμο» λέει η πρώην πρωταγωνίστρια ερωτικών ταινιών του Σειρηνάκη και προσθέτει: «Επειδή τον πούλησαν πολλοί βουλευτές του και έφυγαν, έχω να του κάνω την πρόταση να πάρει εμένα! Θέλω να γίνω βουλευτής και το κόμμα του κ. Λεβέντη είναι το καλύτερο. Νομίζω, θα μου ταιριάζει. Με εμένα το κόμμα του θα απογειωθεί! Περιμένω να το σκεφτεί και να μου απαντήσει».
Ωστόσο η Μαρία Αλεξάνδρου δεν... σηκώνει ανταγωνισμό και δεν διστάζει να αφήσει αιχμές και κατά συναδέλφων της που, όπως λέει, προσπαθούν να την αντιγράψουν: «Ομως, ευτυχώς, δεν μπορούν να τα καταφέρουν, γιατί εγώ είμαι μία και μοναδική στο είδος μου! Δεν αντιγράφομαι! Και καλό θα είναι κάποιες, υποτίθεται, σταρ που μου έκλεψαν την ιδέα, να το καταλάβουν αυτό και να μην κοπιάζουν άδικα.
Αλλωστε εγώ ήμουν η πρώτη που είχα σκεφτεί να κατέβω στην πολιτική».
Στο τραγούδι
Αυτόν τον καιρό η Μαρία Αλεξάνδρου ασχολείται με το τραγούδι και κάνει εμφανίσεις σε διάφορα μαγαζιά, τόσο στην Αττική όσο και στην περιφέρεια. «Αν και το τραγούδι είναι η μεγάλη μου αγάπη, ήρθε πλέον η ώρα να προσφέρω κι εγώ στη χώρα μου. Να δώσω χαρά στους Ελληνες. Και, επιτέλους, να δει ο κόσμος στη Βουλή ωραία και νέα πρόσωπα. Ισως, αν μπω στην πολιτική, να αναγκάσω πολλούς να παρακολουθούν τις συζητήσεις, γιατί η Βουλή θα ομορφύνει. Σε τελική ανάλυση, είδαμε τι κατάφεραν όλοι αυτοί που μας κυβέρνησαν. Εγώ, τουλάχιστον, ό,τι κάνω το κάνω καλά!» λέει με αυτοπεποίθηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου