Τρίτη 27 Ιουνίου 2017

ΕΤΣΙ ...ΓΙΑ ΝΑΜΗ ΛΕΤΕ ...ΚΟΤΣΑΝΕΣ...

ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ  ΕΙΧΑΝ ΚΑΚΗ ΤΥΧΗ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥΣ! -ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ …ΚΛΑΨΕ ΧΑΡΑΛΑΜΠΕ!
Τέτοιος υπέροχος λαός είμαστε…ΤΡΩΜΕ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ; ...ΓΙΑ ΠΑΡΤΙ ΣΑΣ;... ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΤΕ;
4

ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗ

"Εκείνο που βγαίνει από τη λίστα αυτή είναι ότι οι περισσότεροι των ΛΑΜΠΡΩΝ αυτών Ελλήνων και γενναίων ... είναι ότι ...πέθαναν στα γηρατειά τους...Πλην του Αλκιβιάδη που πέθανε στα 48 του...ΑΠΑΝΤΕΣ ΠΑΛΛΗΚΆΡΙΑ ΖΩΗΣ ... Τό τότε ελληνικό Κράτος... δεν τους γούσταρε και τους έστελνε σε εξορία! 

Εμένα με κυνηγάει η αστυνομία ...όντας 81 ετών... και δεν ξέρω για ποιές χαζομάρες... Τους την παίζω για καλά ΕΠΊ πολλά χρόνια ... ΜΕ ΨΑΧΝΟΥΝ ...μα δεν με βρίσκουν!... Γιά να δούμε άν τα αστυνόμια θα με ...συλλάβουν; 
--Μπά δεν νομίζω... Ούτε νεκρο... θα τα καταφέρουν... Κι εξ΄άλλου ΕΓΩ ΠΟΤΕ ΔΕΝ...ΠΕΘΑΝΩ...!Τους το έχω τάξει! "
Λέει ο δικός μας ...ΑΠ.ΒΡΑΧ.!
Ναι με συναρπάζει ...το στόρυ!
--Κι ασφαλώς δεν έχω τίποτε με τα παιδιά της αστυνομίας...Θυμίζω πως ένας αστυνομικός διοικητής ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΕΝΤΟΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΎΛΗΨΉ μου κρατούσε επί δεκαετίαν "τη σύλληψή μου και δεν την εκτελούσε.!
Ένας άλλος που με συνέλαβε... πήγε και ζήτησε συγνώμη από τον γιό μοιυ...
"Λυπούμαι ...αλλά δεν μπορούσα να κάνω διαφορετικά... Η εντολή ήταν άνωθεν!"! Γνώρισα τον πατέρα σας... Θαύμασιος άνθρωπος!"

΄Ενας άλλος επί χούντας ... πανίσχυρος και σκληρός; και διάσημος. είπε περίπου ..τα ίδια...Μάλιστα δε έγινε φιλαράκος του ΑΠ,ΒΡΑΧ, Δυστυχώς πέθανε πολύ νωρίς...

Βασικά ...μια ζωή στο κυνήγι με είχαν ... Και αυτή τη στιγμή ... ΑΚΟΜΗ με ψάχνουν!...Αλλά πάντα χάρις σε κάτι τέοιους ανθρώπινους αστυνομικούς
αλλά και χάρις  στα δικά μου ...παιχνιδάκια... πάντα την σκαπούλαρα...
Γιατί να παραπονεθώ; Η ογδοντάχρονη μου ζωή μου ...είχε περιεχόμενο!
Ειλικρινά το χαίρομαι... Και θα το χαίρομαι άχρι θανάτου μου που φυσικά ΚΑΝΕΙΣ δεν θα μάθει...Βλέπετε είμαι και ολιγόν ...σατανικός!  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου