Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

TEΛΙΚΑ ΑΣ ΜΗΝ ΑΠΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΡΑΝΕΙΑ ΜΑΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ...ΕΧΟΥΜΕ ΑΔΕΙΑΣΕΙ ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ! ΜΠΑΣΤΑΡΔΕΜΑΨΕ!..ΧΑΡΙΣ ΣΤΙΣ ΛΑΜΟΓΙΕΣ!

Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ΜΑΣ! ... Η ΑΠΑΤΗ ΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗ ΜΑΣ! Η ΜΟΝΗ ΣΗΜΑΙΑ ...ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΝΕΟ ΚΟΣΜΟ!

Η ΣΗΜΑΙΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΥ...Στο βάθος φαίνονται και τα κτίρια -τσιμένα που πνίγουν την...μαγική πόλη!
ΣΗΜΑΙΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΤΟ ΝΕΟ ΚΟΣΜΟ...ΠΟΥ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΨΩΣΕΙ ΤΗ ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΟΥ ΑΘΛΟΥ 1940!

Τη φωτογραφία μας την έστειλε ένας γέρων 77 ετών και σημειώνει:
" Στο Νέο Κόσμο, σχεδόν κανείς δεν έχει αναρτήσει την ελληνική σημαία ..έτσι για την πλάκα της σημερινής γιορτής της πολυένδοξης σύγκρουσής μας με τον Χιλτελρικό άξωνα, δηλαδή τον Γερμανικό, ο οποίος άξων συνεχίζει αναίσχυντα κι εγκληματικά να έχει τη μπότα του πάνω από την Ελλάδα... Κι ας λένε οι επιτόπιοι συνεργάτες του, προδότες ό,τι θέλουν!
Ο Νέος Κόσμος πάντα ήταν μια υποβαθμισμένη- πονεμένη  περιοχή από εποχής που ονομάζονταν Δουργούτιον!...Γεγονός που ώθησε τον ταλαντούχο ΚΟΥΝΔΟΥΡΟ, να φτιάξει μια ταινία με τον τίτλο ΜΑΓΙΚΗ ΠΟΛΙΣ, με μεγάλη ποιητική διάθεση για τη δυστυχία της περιοχής-καντονίου των Αθηνών!
Σήμερα ο Νέος Κόσμος ..δεν είναι η ΜΑΓΙΚΗ ΠΟΛΙΣ ...Είναι πόλις ανύπαρκτος και γιομάτη από στιφούς κι αχαμογέλαστους,πονηρούς και βλωσηρούς  Άραβες , Ρώσους κ.λ.π λαθρομετανάστες.
Οπότε χθες ...βρήκα μια σημαία σε εφημερίδα κι ελλείψει κονταριού, την κρέμασα στο παράθυρό μου ..Και ώ του θαύματος...ΦΩΤΙΣΤΗΚΑ! Γέμισε το δωμάτιο μου από φως ...  Φαίνεται ότι το μπλέ κι άσπρο φωτίζει.. Και το χαίρομαι...Μου κρύβει την ασχήμια  των τσιμεντένιων πολυκατοικιών που με ζώνουν...
Επειδή ξεπέζεψα, στο Ν.Κόσμο λόγω κρίσης ..είχα άλλες συνήθειες... Ζούσα σε μια υπέροχη παραλία και είχα την ελληνική  σημαία μόνιμα επί 24ωρης βάσης όλο το χρόνο... υπέρυψωμένη! ΄Οχι δεν είμαι φανατίλας Ελληναράς...Απλά με το τσούρμο των λαθρομεταναστών.. πηγαίναμε να μη υπάρχουμε, να μην έχουμε ταυτότητα. Σήμερα στον αραβοκρατούμενο ΝΕΟ ΚΟΣΜΟ... με τη σημαία μου προκαλώ και τους δήθεν έλληνες ντόπιους κατοίκους και τους ξενόφερτους... που έχουν ανοίξει και κάποια μπακάλικα, που όμως επιδίδονται και στο λαθρεμπόριο (τσιγάρων κ.λ.π)
Τέλος πάντων τη σημαία μου θα τη έχω σταθερά αναρτημένη ..στο παράθυρό μου εσαεί, όσο καιρό μείνω στον ξενοκρατούμενο Νέο Κόσμο...επί της ΑΜΕΙΝΟΚΛΕΟΥΣ 41-43... Έτσι επειδή μ΄αρέσει ΡΕ!"
ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΌΜΗ:... Χτες μεσάνυχτα σκιάχτηκα... Άκουγα πυροβολισμούς...πολύ κοντά στο κονάκι μου... Λέω θα μου φάνε τη σημαία ,μια και όπως την είχα κρεμάσει ήταν προσβάσιμη από κάθε χέρι... Ή ακόμη χειρότερο, επειδή κοιμάμαι με ανοιχτά παράθυρα-εξακολουθώ να είμαι της παλαιάς αμέριμνης ελληνικής σχολής- να μου ρίχνανε ΚΑΝΈΝΑ ΜΟΛΌΤΩΦ...;πα..πα...
Σήμερα βρήκα άλλη λύση... και η σημαία στο Ν.Κόσμο θα υπάρχει άθικτη πλέον ες αεί!ΣΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΌ ΜΟΥ και χαίρομαι που με κρύβει τη θέα προς τα θλιβερά τσιμεντένια ...εργατικά συγκροτήματα, όπου σήμερα σχεδόν όλα κατοικούνται από Άραβες ή Ρώσους!
Τ.Σ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου