Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΕ ΣΑΤΙΡΑ!


Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΡΗΣΤΟΦΑΝΗΣ ΣΑΤΙΡΙΖΕΙ
ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ-ΕΝΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ…

TA HΠΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΓΚΑΛΟ


Μα τι θα γίνει αδερφέ μ΄όλους αυτούς του κάλους,
και προπαντός του Πάγκαλου, τους τόσο του μεγάλους,
που δεν έχουν συγγένεια με του αρχαίου κάλλους,
γιατί πια παραέφαγε μαζί με τόσους άλλους !

Σαράντα χρόνια στη βουλή τους κώλους του να τρέφει
και τώρα πού’ναι εκτός βουλής τάβαλε με τον Τσίπρα,
ποιος ζήτησε τη γνώμη του και όλο επιστρέφει,
ωσάν κάθε αμπελουργός που πίνει τσάμπα τσίπουρα !

Το καραφάκι Έλληνες το έχω πια ξεχάσει…
έκανα μια επιδρομή στου Πάγκαλου την κάβα,
εκτός από την πείνα μου,κι΄ έχω πολύ διψάσει,
κοπάνισα τα τσίπουρα να τονωθεί η γκλάβα !

Κι’ αφού πια παραμέθυσα και ότι θέλω λέω,
λύθηκε και η γλώσσα μου, δεν είναι πια βουβή,
γιατί να είμαι ασούρωτος να κάθομαι να κλαίω ;
θα τους τα σούρω ολωνών έξω από τη Βουλή !

Και ασφαλώς οι βουλευτές θα πουν είν’σουρωμένος.
Θα απαντήσω ευφυώς : “τα ήπια με τον Πάγκαλο”,
ξέχασα πια τα χρέη μου σαν υπερχρεωμένος
και θα την κάνω τη Βουλή να μείνει όλη κάγκελο !
χ.χ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου