Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

ΚΙ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΖΟΥΦΙΟΥΣ CELEBRITIES! PLEAse...ΔΕΞΙΑ ΠΟΡΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ...ΧΩΡΟΣ ΓΙΑ ΕΜΕΤΟ!


Το ξέσπασμα του Λιάγκα για τη Μενεγάκη: Εγώ θα πάρω την Φαίη και θα την χεσ…!

Media
liagasmenegakiΗ είδηση για την εγκυμοσύνη(;) της Ελένης Μενεγάκη, έβαλε φωτιά στο τηλεοπτικό σκηνικό, με απόψεις και σχόλια κάθε είδους και κάθε προέλευσης.
Και φυσικά δεν θα μπορούσε να λείψει από το τραπέζι «Του Πρωινού» με μια ανεπάντεχη τροπή, καθώς ο Γιώργος Λιάγκας ούτε λίγο ούτε πολύ «άδειασε» την Ελένη Μενεγάκη.
«Μια γυναίκα 45 ετών κάνει πιο δύσκολα παιδιά από μία 35 ετών, άρα, αν είναι έγκυος η Ελένη, πρέπει να το ήθελε πάρα πολύ, να έκανε προσπάθειες. Η Ελένη Μενεγάκη έχει τρία παιδιά με τον Γιάννη Λάτσιο. Όταν έχεις τρία παιδιά είναι πολύ μεγάλη οικογένεια. Για να πας στα 45, ούσα ερωτευμένη με τον Ματέο, και να κάνεις προσπάθεια για να κάνεις παιδί, είναι πολύ μεγάλη απόφαση γιατί αλλάζει πολύ η ισορροπία της οικογένειας. Καταρχήν, θα πρέπει να παντρευτεί με τον Ματέο», είπε αρχικά ο παρουσιαστής.
Η Φαίη Σκορδά πήρε τη σκυτάλη και συνέχισε : «Ο πατέρας του παιδιού είναι ένας και είναι χρέος της όποιας μαμάς να κρατάει τις ισορροπίες και να ξέρει το παιδί, ότι ο πατέρας είναι ένας και να μεγαλώνει μαζί με τον πατέρα. Αυτό είναι κανόνας».
Ωστόσο, ο Γιώργος Λιάγκας, που όπως φαίνεται έχει καλή μνήμη, με αφορμή το δημοσίευμα σχολίασε μία... προκλητική -για τον ίδιο- ανάρτηση της παρουσιάστριας στο διαδίκτυο.
Η Ελένη Μενεγάκη, είχε δημοσιεύσει στα social media, μια φωτογραφία στην οποία απεικονίζονταν τα παιδιά της μαζί με το Ματέο σχολιάζοντας πως είναι η οικογένειά της.menegaki fb

«Εγώ αν ήμουν ο Λάτσιος δεν θα μου άρεσε αυτή η φωτογραφία. Χωρίζω εγώ με την Φαίη, βρίσκει η Φαίη έναν άλλον σύντροφο και ξαφνικά βγάζει φωτογραφία με τον Γιάννη και τον Δημήτρη που είναι παιδιά μου και τον νέο της σύντροφο και λέει: «Αυτή είναι η οικογένειά μου». Εγώ θα πάρω την Φαίη και θα την χεσ...! Εγώ θα την σκότωνα την Φαίη! Και πιστεύω θα την σκότωνε και ο πατέρας της και η μάνα της! Οικογένεια είναι ο πατέρας! Όλα τα άλλα είναι μαλ...», είπε φανερά εκνευρισμένος ο παρουσιαστής και συμπλήρωσε: «Υπάρχει ένα πολύ σοβαρό προσωπικό θέμα, υπάρχουν και παιδιά, ο καθένας το χειρίζεται όπως το νομίζει αυτός με την οικογένεια και με τα παιδιά του. Εγώ δεν θα ήθελα να μπούμε στη λογική αυτή. Είναι πολύ λεπτό θέμα και υπάρχουν και παιδιά. Ότι κάνουμε με τον σύντροφό μας, με τον άντρα μας, στα παιδιά μας έχουν αντίκτυπο και αυτά κάποια στιγμή μας αποστομώνουν και παθαίνουμε σοκ».
Από μια άποψη ο Λαρισαίος πρώην Πασόκος, μιλάει ...στρογγυλά, ελληνικά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου