Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

Μέσα σε 2 μέρες η ιστοσελίδα της βρίσκεται στη θέση 1.000.000 και κάτι στο παγκόσμιο διαδίκτυο...Σημειώστε το για να δούμε τι θα γίνει με τα άλλα φλύαρα μπλογκς... που κουνιούνται....

Εμείς έχουμε σχέση με την Αριάνα από όταν ήταν φοιτήτρια στο Λονδίνο και πρόεδρος των Φοιτητών της Οξφόρδης. Την είχαμε κάνει είδηση. Γνωρίσαμε και τους γονείς της, τη μητέρα της που ήταν και ο πληροφοριοδότης μας!. Έμεναν εκεί στη Ρηγίλης, δίπλα στο κτίριο της ΕΡΤ...


  Η Νο 1 ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, Η HUFFINGTON post... ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ 

Γεια σου από την Αθήνα: 

Για εμένα, αυτή είναι η απόλυτη επιστροφή στην πατρίδα- όχι μόνο επειδή εδώ γεννήθηκα και εγώ και η προφορά μου- αλλά επειδή η Huffington Post έχει βαθιές ρίζες στην Ελληνική παράδοση που φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά και τους προτρέπει να διεξάγουν ενδιαφέρουσες συζητήσεις. Όταν, τρία χρόνια πριν, ξεκινήσαμε να επεκτεινόμαστε διεθνώς, ήξερα ότι η οδύσσεια (για να δανειστώ τον όρο από τους συμπατριώτες μου) της Huffington Post, θα μας οδηγούσε στην Ελλάδα. Και είμαι πιο ευτυχισμένη από ποτέ, που αυτή η μέρα επιτέλους έφτασε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου