Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2014

ΑΧ...Η ΖΩΟΥΛΑ ΜΑΣ..Καλό κορίτσι..."ΜΟΥ ΈΜΑΘΕ...ΝΑ ΚΑΠΝΊΖΩ!...λέει ο Βετεράνος ρεπόρτερ ΑΠ. ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ!


ΖΩΗ ΛΑΣΚΑΡΗ ΜΙΑ ΕΝΤΙΜΗ ΩΡΑΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ... ΛΕΕΙ:

Ζωή Λάσκαρη,( ΚΟΥΡΟΥΚΛΗ)  πλαστικές: «Το πτώμα μου θα δωριστεί στην…»

ΕΝΏ Ο ΒΡΑΧΙΟΛΊΔΗΣ ..λέει... "Δεν θέλω κηδεία... η σωρός μου θα δωθεί στο ανατομείο Ιατρικής Σχολής.. Ή πετάξτε με σε θάλασσα ...για... να με τρώτε ως ...ΤΣΙΠΟΥΡΑ""

Τι δήλωσε για τις πλαστικές η Ζωή Λάσκαρη, με αφορμή τα γενέθλιά της;Γενέθλια έχει σήμερα η Ζωή Λάσκαρη και κλείνει σήμερα τα εβδομήντα της χρόνια.

Η Ζωή Λάσκαρη είπε «χρόνια πολλά» στον εαυτό της μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook ενώ δεν έλειψε και ο χιουμοριστικό σχολιασμός για όλους όσους ασχολούνται με την ηλικία της και τιςπλαστικές επεμβάσεις στις οποίες έχει υποβληθεί.
«Άνευ σημασίας: σήμερα κλείνω τα εβδομήντα μου χρόνια. Ατύχημα που συνέβη σε πολλούς πριν από μένα και θα συμβεί και σε πολλούς μετά απο μένα. Την ηλικία μου την γνωρίζει το άπαν σύμπαν ήδη απο το 1959. Να σκεφτείς, ακόμα και αυτοί που γράφουν έντρομοι πως έγινα εβδομήντα, υπογραμμίζουν πως αυτή τη χρονιά, σε ηλικία 15 χρονών, κέρδισα στα καλλιστεία. Την ηλικία μου την γράφω όμως και εδώ στο facebook απο το 2008. Με ένα απλό κλικ είναι διαθέσιμη στον κάθε αργόσχολο δίχως να κοπιάζει με έρευνες και αρχαιολογικές ανασκαφές.
Αν σε πιάνει θλίψη με τα γηρατειά μου (συγκρίνοντας τα με τη νεότητα μου), καταλαβαίνεις πως το πρόβλημα το έχεις εσύ και όχι εγώ, έτσι;
ΥΓ: Παρακαλώ τους συντάκτες των μπλόγκ να σταματήσουν το τζάμπα μέτρημα των πλαστικώνμου επεμβάσεων. Τους καθησυχάζω τώρα αποκαλύπτοντας πως έχω και εγώ (όπως η Τζόαν) συνάψει συμφωνία και μόλις πεθάνω το σαρκίο μου θα δωριστεί εξ ολοκλήρου στην Τάπεργουερ.
Χρόνια μου καλά !!!!!!!!!!!».
Διαβάστε τι αποκάλυψε η Ζωή Λάσκαρη για τις απιστίες του Λυκουρέζου και γιατί χώρισε από τον πρώτο της γάμο η Ζωή Λάσκαρη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου