Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2015

ΕΤΣΙ... ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΚΟΠΕΙ …ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ;

Μια ερώτηση:Ο Γιαννόπουλος του “ Χαμόγελου του παιδιού”τί δουλειά κάνει; Από που βγάζει μεροκάματο για να ζει; Μήπως τελικά ταϊζεται από μας, όπως υπογραμμίζεται στην παρακάτω επιστολή;
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΑΙ ΤΟ "ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ" ΠΟΥ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΕΝΦΙΑ 43.000 ΕΥΡΩ! ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΙ κ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΕ; Ο ΛΑΟΣ ΠΑΛΙ; ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΟ "ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ" ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΗΣ!

"Είναι άδικο να επιβάλλεται ΕΝΦΙΑ σε ένα φορέα που το μόνο που κάνει είναι να προσφέρει στην κοινωνία”, επισημαίνει ο πρόεδρος του οργανισμού.
Το ποσό των 43.000 ευρώ καλείται να πληρώσει για ΕΝΦΙΑ το "Χαμόγελο του Παιδιού", όπως καταγγέλλει στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος του Οργανισμού, Κώστας Γιαννόπουλος.
Αυτή ε/ίναι η είδηση.



Έχουμε όμως τις ενστάσεις της Μαρίας (ανγνώστριάς μας) η οποία υπογραμμίζει τα εξής για τον "Χαμόγελο του Παιδιού":
"Επί της αρχής να σημειώσω ότι δεν έχω τίποτε εναντίον του συγκεκριμένου οργανισμού. Τους συγχαίρω, τους επαινώ, είναι ήρωες και πραγματικά επιτελούν σημαντικότατο έργο, όπως και ένα σωρό άλλες δομές οι οποίες φροντίζουν για αυτά που το κράτος αδυνατεί και αδιαφορεί. Όπως π.χ. η Εταιρεία για το Πάρκινσον, για το Αλτσχάϊμερ, για τον Καρκίνο, κ.λπ.
Έχω όμως μια απορία. Να μην πληρώσει το Χ.τ.Π. ΟΚ, κι εγώ μαζί του. Να μην πληρώσει. Ποιος θα τα πληρώσει δηλαδή όμως αυτά που του αναλογούν;
Να μην πληρώσει η Εταιρεία για το Πάρκινσον. Συμφωνώ. Ποιος θα τα πληρώσει;
Να μην πληρώσει η Εκκλησία. Συμφωνώ. Ποιος θα τα πληρώσει;
Να μην πληρώσει η Βουλή. Συμφωνώ. Ποιος θα τα πληρώσει;
Επιτελούν, λέει το άρθρο, κοινωνικό έργο. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ. ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ. Ποιος θα πληρώσει όμως αυτά που τους αναλογούν;
Πάλι εγώ;
Εγώ δεν επιτελώ κοινωνικό έργο; Από τα χίλια ευρώ που παίρνω, πληρώνω: την ΕΡΤ, τον ΟΓΑ, τους ανέργους (έκτακτη εισφορά – ανάθεμα κι αν πηγαίνει στους ανέργους), Φ.Μ.Υ., ΙΚΑ, ΕΝΦΙΑ, τέλη κυκλοφορίας, τέλη συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας, τέλη για τις εθνικές οδούς, τέλη για το ένα, τέλη για το άλλο, βοηθάω την χήρα μάνα μου διότι η επιτροπή σοφών αποφάσισε ότι τα 490 ευρώ που παίρνει είναι πολλά και πρέπει να της τα μειώσουνε, πληρώνω ενοίκιο, πληρώνω κοινόχρηστα, δεν βάζω πετρέλαιο και τουρτουρίζω τον χειμώνα διότι δεν έχω λεφτά, και στο τέλος του μηνός το ταμείο μου είναι μείον!

ΕΓΩ ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΕΠΙΤΕΛΩ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΡΓΟ;
Ποιος πληρώνει τον Τσίπρα; Εγώ δεν τον πληρώνω; Ποιος πληρώνει τον Πενταροδεκαροχοντρόπετσο Φίλη; Εγώ δεν τον πληρώνω; ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΠΙΤΕΛΩ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΡΓΟ;

Έλεος πλέον"!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου