Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2015

ΑΠΟΦΥΓΑΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΑΤΑΞΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥ ΚΛΗΡΙΚΟΥ... ΑΛΛΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΌΤΙ ΤΟ ΑΠΟΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ...

"Με άφησε έγκυο" καταγγέλλει η ερωμένη του ομογενή ιερέα



Με άφησε έγκυο καταγγέλλει η ερωμένη του ομογενή ιερέα
Nέες αποκαλύψεις που σοκάρουν έκανε η 45χρονη Έθελ Μπουζάλας που πρωταγωνιστεί μαζί με τον ομογενή ιερέα Γεώργιο Πασσιά σε "ροζ" βίντεο που έκανε το γύρο του διαδικτύου. 
Σύμφωνα με νέο δημοσίευμα  της New York Post, σε γράμμα που έστειλε στον επίσκοπο Αντώνη Παρόπουλο, η Περουβιανή μητέρα τριών παιδιών, αναφέρει ότι νιώθει "προδομένη" και σημειώνει ότι χρησιμοποιήθηκε από τον 67χρονο ιερέα, ο οποίος όπως υποστηρίζει ότι την άφησε έγκυο.
Στο ίδιο γράμμα τονίζει ότι υποψιάζεται πως δεν ήταν η πρώτη του ερωμένη. «Δεν τολμώ να ρωτήσω αν ο πατέρας Γεώργιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο στο παρελθόν, αν και φαίνεται να... το έχει κάνει;» αναφέρει.

Επίσης παραδέχεται ότι αφαίρεσε το ποσό των 30.000 δολαρίων από το χρηματοκιβώτιο του σχολείου του Αγίου Σπυρίδωνα ισχυριζόμενη ότι ήταν χρήματα που είχε δανείσει, χωρίς παραστατικά, ο σύζυγός της για τα βιβλία και την μισθοδοσία στο σχολείο.
«Έχω μείνει μόνη μου να σηκώσω το βάρος του σκανδάλου ενώ ο ίδιος κρύβεται. Η  αδερφή μου λέει ότι έχω χρησιμοποιηθεί και θυματοποιηθεί για τα χρήματά μου και ότι πιθανότατα δεν είμαι το πρώτο θύμα του. Νιώθω τόσο πληγωμένη όσο δεν έχω νοιώσει στο παρελθόν» επισημαίνει μεταξύ άλλων.
Ο επίσκοπος της ζήτησε να παρουσιάσει αποδείξεις που δικαιολογούν τα όσα αναφέρει σχετικά με τα χρήματα, σε διαφορετική περίπτωση θα πρέπει να την καταγγείλλει στις αρμόδιες αρχές. 
Ο Αντώνης Παρόπουλος είπε στην  New York Post ότι η 45χρονη θα παραδώσει τα χρήματα μέσα στην εβδομάδα.

Διαβάστε επίσης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου