Δευτέρα 20 Ιουνίου 2016

ΕΝ ΟΙΔΑ ΚΙ ΟΥΔΕΝ ΟΙΔΑ


ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟΙ...ΚΑΙ ΩΡΑΙΟΙ...συνεχιστές!
ΛΑΜΠΡΑ ΠΑΙΔΙΑ..(με τα συν και πλην τους)

ΜΑΚΗΣ                ΝΙΚΟΣ      ΜΑΡΙΟΣ
   

Οι εικονιζόμενοι είναι οι μεγάλες μου αγάπες επι γης!Ολοι τους κουβαλάνε μέσα τους τη μαγεία της δημοσιογραφίας.

Σπουδαία και σεμνότατα αποσπόρια μου.. ΜΕΓΑΛΕΣ μορφές...Ο πρώτος τη τάξη, ο ΜΑΚΗΣ, ο ΝΙΚΟΣ, & ΜΑΡΙΟΣ κουβαλάνε μέσα τους τη δημοσιογραφία...-μια περίεργη ιδιότητα,που όμως τη κουβαλάνε! Και κανείς μας δεν ξέρει πως και γιατί.
ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ..ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ! Ε, ΚΑΙ;
Τι άλλο να πω σάμπως; Χαίρομαι την ευλογία των ουρανών που μου έλαχαν τέτοια παιδιά!
--Γεια σας Λεβέντες μου... Οι Θεοί να σας ευλογούν!Όπως κι εμένα εξαλλου ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΆΝΩ ! ΔΑΚΡΥΖΩ ΑΠΟ ΕΥΤΥΧΙΑ!

ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ

ΜΙΑ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΦΩΤΟ... Η ΤΟΥΛΑΡΑ ...ΜΑΣ!


ΠΑΡΑΜΕΝΩ ΑΓΑΠΗΣΙΑΡΗΣ..ΥΠΕΡΟΧΗ ΦΩΤΟ... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ.... ΠΟΛΥΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΗ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ...ΕΠΟΧΕΣ..ΕΔΩ Ο ΜΑΚΗΣ ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ ...ΚΑΤΑΤΡΩΕΙ ΤΗ ΜΑΝΑ ΤΟΥ... ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΓΑΠΗΣΙΆΡΙΚΕΣ ΦΩΤΟ... Αρκεσθείτε -πληζ- μόνον σ΄αυτήν!..ΜΗΝ ΣΚΟΥΖΕΤΕ.."ΔΩΣΕ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ..."Μπάρμπα"

ΑΧ...ΘΑ ΦΑΩ ΣΦΑΛΙΑΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΠΟΛΥΤΙΜΗ μάνα ΤΟΥΣ ΤΗΝ υπέροχη Σεβαστή.....ΣΥΝΕΡΓΟ ΣΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ... ΠΟΥ ΔΙΕΠΡΑΞΑ! ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ...που με κάνουν περίφανο!!!
ΧΑΙΡΕΤΕ ΕΝ ΠΑΝΤΙ ΚΑΙ ΕΣ ΑΕΙ!...ΌΣΟ ΚΡΑΤΑΕΙ... αυτό το ες ΑΕΙ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου