Κυριακή 17 Ιουλίου 2016

ΕΤΣΙ ΛΕΕΙ...Η ΜΑΝΔΑΜ...

Χωρίς κανένα μπότοξ, εγγυημένα 15 χρόνια λιγότερα...

Ροζάριο Κεβέδο
Νικήτρια του διαγωνισμού:
 «Μία ιστορία σχετικά με το πώς να γίνετε όμορφη».
Γεια σας αγαπημένοι μου αναγνώστες. Θέλω να σας διηγηθώ μία ιστορία για το πώς κάποιος μπορεί να ψάχνει την ομορφιά του διασχίζοντας τις θάλασσες και τελικά να τη βρει μέσα στο ίδιο του το σπίτι.


Ας γνωριστούμε. Είμαι η Ροζάριο Κεβέδο, είμαι 47 ετών, ζω στο.

Aς πάμε στην ιστορία

Κάποια φορά που είδα το είδωλό μου στον καθρέφτη το πρωί, ξέσπασα σε κλάματα. Βαθιές ρυτίδες στο μέτωπο, τεράστιες γραμμές χαμόγελου, σακούλες κάτω από τα μάτια, ακανόνιστη επιδερμίδα, όλα έδειχναν ότι είχε φτάσει το κρύο και γκρίζο φθινόπωρο, ενώ τόσο επιθυμούσα να απολαύσω το φως και τη ζεστασιά. Για κάποιο λόγο, αμέσως θυμήθηκα την ιστορία μίας γυναίκας που αναζωογόνησε το πρόσωπό της σε ένα σπα στην Τυνησία. Προφανώς, εκεί, στην παλιά γαλλική αποικία, δουλεύουν πολλοί Γάλλοι κοσμετολόγοι ειδήμονες, χρησιμοποιώντας γαλλικά προϊόντα. Έτσι, δεν έχουν τίποτε να ζηλέψουν από εκείνους της Γαλλίας κι είναι 2-3 φορές φτηνότεροι. Γι αυτό, οι περιοδείες ομορφιάς στην Τυνησία είναι τόσο δημοφιλείς σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης και της Γαλλίας :-)
«Να υποθέσω ότι δεν μου αξίζει να είμαι όμορφη;, Το σκέφτηκα και ξεκίνησα να βλέπω τις περιοδείες στην Τυνησία. Κι όπως είναι γνωστό, όποιος ψάχνει, βρίσκει. Ήδη στο πρώτο ταξιδιωτικό πρακτορείο μου προσέφεραν μία περιοδεία της τελευταίας στιγμής με 50% έκπτωση! Έτσι σε 2 μέρες ήμουν ήδη στο θέρετρο του Χαμμαμέτ, στο μεγαλύτερο σπα, το Bio Azur. Οι ντόπιοι ειδήμονες ξεκίνησαν να εργάζονται με το πρόσωπο και το σώμα μου. Δεν πρόκειται να σας μιλήσω για τις περιποιήσεις σώματος με φύκια και λάσπη, ούτε για τα λουτρά με υδρομασάζ. Δεν είναι της παρούσης. Θα σας διηγηθώ για την περιποίηση προσώπου.
Η περιποίηση ήταν σχεδιασμένη για 12 μέρες. Αρχικά παίρνουν μία φωτογραφία του προσώπου σου, έτσι ώστε στο τέλος μα μπορέσεις να εκτιμήσεις τη διαφορά. Με περίμενε μία πολυτελής πολυθρόνα. Κάθεσαι σε αυτήν και σε τυλίγει η ευχαρίστηση. Η μουσική παίζει απαλά, στον αέρα υπάρχει μία ευχάριστη μυρωδιά, καθώς τα κορίτσια αλείφουν με ένα απαλό μασάζ μία κρέμα με ευχάριστο άρωμα. Τα όλον διήρκεσε 15-20 λεπτά. Έτσι, για διάρκεια 12 ημερών. Στο τέλος, άλλη μία φωτογραφία. Μπορείτε να δείτε το αποτέλεσμα οι ίδιες.
Οι σακούλες, οι ρυτίδες και οι γραμμές του χαμόγελου εξαφανίστηκαν! Και μαζί τους εξαφανίστηκαν 15 χρόνια! Ήμουν σοκαρισμένη και ευχαριστημένη! Η κοσμετολόγος μου, που ήταν συνηθισμένη στην αχαλίνωτη χαρά των πελατών της, μου χαμογέλασε με συμπάθεια. Θυμήθηκα το όνομα της τόσο αποτελεσματικής κρέμας-μάσκας. Ονομάζεται MaxLift!
Φυσικά, όταν επέστρεψα στο Βίγκο οι φίλες και οι γνωστές μου επηρεάστηκαν. Με τρέλαναν στις ερωτήσεις! Σε όλο τον κόσμο διηγιόμουν την αλήθεια, αλλά ήταν θλιβερό, γιατί μέσα στην ευτυχία μου για το καινούργιο μου πρόσωπο, συνειδητοποίησα ξαφνικά το θλιμμένο βλέμμα της μητέρας μου. Κατάλαβα αμέσως τα πάντα. Η γυναίκα εξακολουθεί να είναι γυναίκα σε οποιαδήποτε ηλικία και σε οποιαδήποτε ηλικία θέλει να συνεχίσει να είναι όμορφη. Δίχως αμφιβολία, το να πας μία γυναίκα 71 ετών στην Τυνησία ήταν ουτοπία. Ρώτησα για τη μάσκα αυτή στα καταστήματα, σε κανέναν δεν θύμιζε τίποτε…

Αποδείχτηκε ότι αυτή την κρέμα-μάσκα μπορείς να την παραγγείλεις ακόμη κι από εδώ

Πέρασε μισός χρόνος. ¡Ξαφνικά, θαύμα! Είδα στο διαδίκτυο το γνώριμο όνομα της MaxLift! Σύμφωνα με όσα διάβαζα, φαινόταν ότι τα πάντα ταίριαζαν. Μόνο που η συσκευασία ήταν διαφορετική από εκείνη που είχα δει στην Τυνησία. Και η τιμή ήταν πιο προσιτή. Ίσως στην Τυνησία να χρέωναν πολλά για την υπηρεσία Λοιπόν, έχοντας τις αμφιβολίες μου, έκανα την παραγγελία. Εγώ ήδη γνώριζα την όψη και το αποτέλεσμα που είχε η μάσκα. Αν είναι η πραγματική MaxLift τότε έχω κερδίσει πολλά!
Το πακέτο έφτασε σε 5 μέρες. Δίχως καθυστέρηση άρχισα με τη μητέρα μου έχοντας πλήρη επίγνωση. Ναι έτσι, χωρίς την πολυθρόνα του κοσμητολόγου, χωρίς μουσική και χωρίς αρωματοθεραπεία, αλλά η MaxLift δούλευε με όλους τους τρόπους. Σε 12 μέρες η μητέρα μου είχε χάσει 15 χρόνια, ένα χρόνο την ημέρα!
σας παρουσιάζω τα αποτελέσματα:
Παρήγγειλα άλλες 6 συσκευασίες, για μένα, για τη μητέρα μου και για μία φίλη. Δεν είχα ποτέ συναντήσει κάτι καλύτερο για το δέρμα. Το αποτέλεσμα είναι πολύ γρήγορο. ¡σούπερ!
Αυτή είναι η ιστορία μου. Ελπίζω η δική μου εμπειρία να είναι χρήσιμη για πολλές. Γιατί η γυναίκα, σε οποιαδήποτε ηλικία, πρέπει να είναι όμορφη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου