Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2016

ΕΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΑΕΙΘΑΛΟΎΣ ΚΩΣΤΑ ΒΟΥΤΣΑ


ΑΛΙΚΗ ΚΑΤΣΑΒΟΥ - ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ ΑΞΙΑ , ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ και της ποιότητας ..... 
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΣΔ 
 Παναγιώτα Βασιλοπούλου - Δημοσιογράφος ΕΣΔ 

'' Ας μιλήσουμε ως γυναίκες ......” 
'' Ας μιλήσουμε 
ως γυναίκες ......” 
Όταν , ζήτησα να έχω μια συνέντευξη της , μου φάνηκε εύκολο το ότι το θέμα μας της συνέντευξης μας , θα είναι η μητρότητα,  κάτι που επειδή πέρασα για να ομολογήσω , δυο χρόνια βασανιστικά μέχρι να πάρω στα χέρια μου το αποτέλεσμα της εξέτασης πως είμαι έγκυος , και μέχρι να κρατήσω το γιο μου στην αγκαλιά μου δεν περνούσε ο χρόνος , και θα τσαλακωθώ σε αυτή τη συνέντευξη, ένιωσα πως θα είναι εύκολο να βγάλω τη συνέντευξη μας , αλλά όχι .
Όχι όμως , είναι πολύ δύσκολο να βγάλω τη συνέντευξη μας , γιατί ψάχνοντας για την αξιότιμη μας κυρία Αλίκη Κατσαβού πληροφορίες εκ βαθέων , βρέθηκα ενώπιον , ενώπιόν , με την ύπαρξη μιας θαυμάσιας γυναίκας , που κανένα ΜΜΕ δεν έχει προβάλει , τις αξίες της και την δράση της στο κοινό καλό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου