Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2016

ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΡΕ ΚΙ Ο ΑΤΑΛΑΝΤΟΣ ΘΕΑΤΡΙΝΟΣ...ΣΚΟΥΠΟΞΗΛΟ ΠΟΥ ΘΈΛΕΙ...

«Αυτό το καλοπληρωμένο από τον ελληνικό λαό στραβόξυλο που λέγεται Γιάννης Μπέζος θα πρέπει να…» (ΒΙΝΤΕΟ)

mpezos
«Με τι κριτήριο πήρε ο κύριος Μπέζος την εκπομπή; Που ξαφνικά τον έχουμε τοποθετήσει λες και είναι ο νέος Μινωτής!»
Με αφορμή το θέμα με τον Γιάννη Μπέζο και την εκπομπή του Μιλώντας για το θέατρο, αλλά και την πρόσφατη συνέντευξη που έδωσε στο Πρώτο θέμα, ο Αλκίνοος Μπουνιάς δεν μάσησε τα λόγια του σε τηλεοπτική εκπομπή και καταφέρθηκε εναντίον του ηθοποιού:

«Ποσώς με ενδιαφέρει αν ο Γιάννης Μπέζος είναι στραβόξυλο. Με ενδιαφέρει όμως αν ένα στραβόξυλο το πληρώνει ο ελληνικός λαός και εν προκειμένω το πληρώνω κι εγώ που επειδή έχει τύχει να έχω ΕΝΦΙΑ για τρία σπίτια, ενώ τα δύο είναι κλειστά, πληρώνω την ΕΡΤ τουλάχιστον 20 ευρώ κάθε φορά. Θα πρέπει να ντρέπεται και να μην μιλά με αυτόν τον υποτιμητικό τρόπο. Δεν μπορεί να λέει ότι αυτά είναι χυδαιότητες και γελοιότητες, όταν ο ελληνικός λαός αυτή τη στιγμή πεινάει και όταν υπάρχουν άνθρωποι στο χώρο το δικό μου, τον δημοσιογραφικό, που δεν έχουν δουλειά.
Γιάννης Μπέζος: «Είμαι υπερήφανος που κάποιοι με λένε …στραβόξυλο»
Η ΕΡΤ δεν είναι φέουδο κανενός. Κι επιτέλους κάποια στιγμή θα πρέπει να μπει κι εκεί πέρα μαχαίρι. Δηλαδή δεν είναι δυνατόν να πληρώνουμε τόσα λεφτά και αυτά να πηγαίνουν σε κάποιους υποτιθέμενους κουλτουριάρηδες, οι οποίοι για να κάνουν μια εκπομπούλα πρέπει να αμείβονται με τόσα χρήματα. Αυτό το καλοπληρωμένο από τον ελληνικό λαό στραβόξυλο που λέγεται Γιάννης Μπέζος θα πρέπει να σωπάσει επιτέλους. Αδιαφορώ πλήρως για το αν είναι κομπλεξικός ή οτιδήποτε.»
Ως προς την εκπομπή του και τις θεατρικές παραστάσεις που παρουσιάζονται: «Δημόσιες σχέσεις των φίλων του κυρίου Μπέζου».
Ενώ κλείνοντας ο δημοσιογράφος δεν έκρυψε την ενόχληση του: «Εγώ αυτή τη στιγμή δεν θα υπερασπιστώ, ούτε θα κατηγορήσω κανέναν. Το πορτοφόλι του ελληνικού λαού θα υπερασπιστώ το 2016. Εγώ δεν έχω πάρει ούτε ένα ευρώ, ούτε μια δραχμή από την ΕΡΤ και έχω 40 χρόνια στο δημοσιογραφικό επάγγελμα, κι αυτό γιατί ποτέ δεν είχα μπάρμπα στην Κορώνη, τουτέστιν στα κόμματα. Με τι κριτήριο πήρε ο κύριος Μπέζος την εκπομπή; Που ξαφνικά τον έχουμε τοποθετήσει λες και είναι ο νέος Μινωτής!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου